Новини політики. 25 березня. Зміна позиції віце-прем’єра України Бориса Колеснікова в питанні допуску на український авіаційний ринок іноземних авіакомпаній, в тому числі бюджетних авіаперевізників, може бути пов’язана з тим, що урядовий чиновник має інтереси в бізнесі однієї з українських авіакомпаній, конкурентами якої є лоукост-перевізники.

Борис Колесніков

Таку думку висловив народний депутат від НУ-НС Юрій Кармазін.

 

“Спочатку, коли пан Колесніков вступив на посаду віце-прем’єр-міністра, він переконував всю Україну в тому, що ціни на квитки усередині країни і за межі країни вище їх реальної вартості в 3-4 рази. І це правда. Проте з часом його позиція почала змінюватися на діаметрально протилежну. Однозначно стверджувати поки рано, але я можу припустити, що річ тут у перерозподілі прав власності на ринку авіаперевезень, пов’язаному з продажем “Міжнародних авіаліній України” (МАУ). Інакше важко пояснити поворот на 180 градусів у судженнях пана Колеснікова, поворот, який просто суперечить здоровому глузду. Адже конкуренція народжує зниження цін, а допуск в Україну іноземних бюджетних авіаперевізників тільки поліпшить становище українців. Зараз вони, громадяни досить бідної країни, змушені витрачати на авіаперельоти більше, ніж заможні американці чи ті ж ізраїльтяни”, – повідомив Кармазін.

Раніше віце-прем’єр Колесніков, коментуючи затримку виходу на український ринок нових лоукост-компаній, заявив, що перешкода полягає в нюансах візового режиму між Україною і Євросоюзом.

“Договори про відкрите небо безпосередньо пов’язані з візовим режимом… ми готові на сьогодні відкрити небо з РФ і Ізраїлем та іншими країнами, де у нас діє безвізовий режим. Щодо ЄС… віза – це єдина перешкода для розвитку справжніх лоукостерів”, – зауважив Колесніков.

Нагадаємо, 25 лютого 211 року державний пакет акцій авіакомпанії МАУ у розмірі 61,58% акцій був проданий за 287,229 млн грн. Держпакет МАУ придбали компанії UIA Beteiligungsgesellschaft mbH, UIA Holding GmbH і Capital Investment Project.

Джерело Газета.уа