Новини технологій. 15 березня. Соціальна мережа Facebook запустить тестову версію сервісу знижок, якими зможе користуватися кожен з 500 млн користувачів сайту.

Facebook
Facebook запускає сервіс знижок

Дискаунтер Facebook може стати головним конкурентом популярного ресурсу Groupon, повідомляє The Wall Street Journal.

За даними джерела видання, найближчим часом сервіс запустять в Далласі, Остіні, Сан-Франциско і Сан-Дієго. Нова функція буде інтегрована з вже існуючої Facebook Places, яка визначає місцезнаходження користувача. Тепер кафе, бари, ресторани, кінотеатри та інші подібні заклади зможуть пропонувати спеціальні пропозиції користувачам соцмережі.

Як заявляють у самій компанії, новий сервіс дозволить «купувати вигідні пропозиції на Facebook і ділитися ними зі своїми друзями».

«Місцевий бізнес отримає можливість зареєструватися в програмі і пропонувати людям свої акції вже в найближчі тижні», – повідомляють в Facebook.