Новини технологій. 10 березня. США. Американська компанія-автовиробник Chrysler звільнила співробітника медіа компанії Нові стратегії Media, яка вела офіційний Twitter-акаунт автовиробника, за те, що той опублікував у мікро-блозі Chrysler образливе повідомлення з використанням нецензурщини, адресоване Детройтським водіям.

Через повідоллення в Twitter'і американець втратив роботу

Про це повідомляє сайт РИА Новости.

У середу на офіційному твіттер-акаунті Chrysler, за яким стежать більше восьми тисяч інтернет-користувачів, з’явилося повідомлення наступного змісту:

“По-моєму, це парадокс, що Детройт вважається містом автомобілів, але ніхто тут не вміє водити”.

Повідомлення незабаром було видалено, а замість нього компанія розмістила звернення до користувачів мікро-блогу Twitter, в якому принесла свої вибачення.