Новини технологій. 22 лютого. За чутками, Google веде переговори з голівудськими агентствами про створення каналів на YouTube, які вестимуть знаменитості.

YouTube
YouTube готовий витратити 100 мільйонів на створення власних роликів

За кожен канал корпорація готова “відвалити” за 5 мільйонів доларів, які підуть на гонорар знаменитості, а також знімальні витрати, повідомляє New York Magazine з посиланням на анонімні джерела.

За задумом, популярні актори та телеведучі повинні випускати невеликі трихвилинні шоу безпосередньо пов’язані з їх амплуа. Так, наприклад, провідний кулінарної передачі міг би розповідати на YouTube про свої секрети готування.

Google хоче залучити 20 відомих імен, таким чином витративши близько 100 млн. дол, що навіть для такої великої компанії чималі гроші. Відбивати їх вона збирається залученням привілейованих рекламодавців.

Ці новини побічно підтверджую чутки про те, що YouTube збирається сам займатися виробництвом відео-роликів. Раніше згадувалося про бажання компанії придбати студію Next New Networks, що спеціалізується саме на виробництві смішних “вірусних” відео. До речі, один з її роликів став найпопулярнішим в минулому році.

Очевидно, що таким чином YouTube намагається підняти якість свого відео-контенту, який на сьогоднішній день складається на 99% з домашніх або знятих на телефон відео.

“Суть швидше не в тому, щоб придбати якісний контент, а в тому, щоб простимулювати його створення. Пропонуючи більший вибір з якісних відео, ми тішимо глядачів, отже, і рекламодавців”, – розповідає анонімне джерело, знайоме з ситуацією в компанії.

Джерело Подробиці