Новини авто. 21 лютого. Відсутність утилізаційних бонусів на європейських авторинках найбільшою мірою позначилася на продажах компактних автомобілів, тоді як середньорозмірні моделі (такі як Golf, Astra і Focus) починають зміцнювати свої позиції у Старому Світі.

Ford Focus ST
Середньорозмірні авто зміцнюють позиції в Європі

Як відзначають в дослідницькій компанії JATO Dynamics, це свідчить про відновлення європейського авторинку після скасування утилізаційних програм.

У січні найбільш продаваною моделлю в Європі залишається Volkswagen Golf, хоча продажі цієї моделі в порівнянні з минулим роком дещо знизилися (в основному через падіння попиту у Франції) – на 1,9 % до 38860 одиниць. На другому місці – VW Polo, який розійшовся в кількості 28882 одиниць (-9%). Далі йде Ford Fiesta з показником 27012 проданих машин (-31,3%).

Четверту позицію займає Renault Clio, чий результат склав 25525 автомобілів (-20,6%). Замикає «п’ятірку» лідерів Opel/Vauxhall Corsa – продажі цієї моделі знизилися на 1,9% до 22608 одиниць. У «десятку» найбільш продаваних моделей у Європі також увійшли Opel/Vauxhall Astra (21603 шт., +6,7%), Peugeot 207 (20742 шт., -16,8%), Fiat Punto (20718 шт., -25 , 8%), Ford Focus (20 673 шт., +0,9%) і Renault Megane, продажі якого склали 19369 машин (-5,7%).

Як відзначають в JATO Dynamics, незважаючи на загальне падіння продажів в Європі найбільше зростання в 6,7% серед десяти європейських бестселерів зміг показати Opel/Vauxhall Corsa, що, в першу чергу, пояснюється відновленням попиту на німецькому ринку.

Високі продажі в Німеччині і Великобританії забезпечили позитивний результат і Ford Focus. У той же час продовжується серйозне падіння авторинку Італії, що погіршило результат таких моделей, як Ford Fiesta, Renault Clio і Fiat Punto.

За матеріалами Автостат