Новини політики. 16 лютого. Комітет Київської незалежної медіа-профспілки закликає ЗМІ зробити все, щоб “розмова з країною” президента Віктора Януковича не стала його PR-акцією.

Віктор Янукович

Про це йдеться в його заяві від 16 лютого.

Профспілка закликає інформагентства та телеканали, які є співорганізаторами проекту “Розмова з країною”, докласти всіх зусиль для того, щоб під час спілкування президента з народом в ефірі прозвучали “не запитання, заготовлені заздалегідь чиновниками адміністрації президента, а питання від реальних громадян”.

“Існує побоювання, що як і в сусідній країні, чию інформаційну політику сьогодні так полюбляють копіювати представники влади – такий по ідеї відкритий формат спілкування глави держави із суспільством на ділі виявиться 3-годинною політичною піар-акцією, в рамках якої президента відгородять від незручних, критичних та неприємних запитань, яких сьогодні так багато накопичилося у суспільства”, – заявив голова Комітету Юрій Луканов.

За його словами, у комітеті КНМП вважають, що якщо інформагенції та телеканали не забезпечать реальний зворотній зв’язок президента із громадянами, вони “ризикують бути втягнутими в політичну технологію показної демонстрації “свята демократії і свободи слова” із включеннями з “потьомкінських сіл, лікарень, шкіл і заводів”, ставши при цьому безкоштовними ретрансляторами такої піар-акції”.

“Відверта розмова з країною насамперед має стосуватися не показних досягнень влади, про які суспільство й так чує щодня, а передусім болючих для кожного українця проблем, про наявність яких президент, можливо, почує вперше”, – йдеться в заяві КНМП.

“Особливо враховуючи постійні заяви урядовців, що життя покращується ледь не щогодини, хоча реальна ситуація в країні є набагато гіршою”, – додає Комітет.

Джерело УП