Новини технологій. 18 лютого. Третина користувачів соціальних мереж вказують невірну інформацію про свій вік, справжнє ім’я і сімейний стан, про це говорять дані опитування Всеросійського центру вивчення громадської думки.

ВКонтакте
Третина користувачів соціальних мереж дають неправдиву інформацію про себе

Так, за даними опитування ВЦВГД, повідомляли про себе в соціальних мережах і блогах неправду хоча б один раз доводилося половині користувачів цих ресурсів (51%). У першу чергу, до цього схильні 18-24-річні респонденти (59% опитаної молоді).

Найчастіше користувачі соціальних мереж спотворюють інформацію про своє ім’я і вік (по 29%). Користувачі подібних ресурсів також схильні надавати невірні відомості про свій сімейний стан (23%), зовнішності і хобі (по 22%). Рідше невірними можуть виявитися дані про поле користувача, музичних і художніх пристрастях (по 18%), рівень освіти і місце навчання, подорожі (по 17%), місці проживання, місце роботи і займаної посади, покупки та послуги (по 15%), професії, сексуальних відносинах (по 14%), рівень доходів, національності (по 13%).

Найменш поширені випадки, коли користувачі соціальних мереж та блогів спотворюють інформацію про свої політичні і релігійні погляди (11% і 10% відповідно).

Джерело РИА Новости