Новини світу. 19 січня. Світ вдягається в “картату сорочку”. Британський виробник модного одягу і аксесуарів класу люкс Burberry Plc. підбив підсумки останнього кварталу минулого року.

Burberry
Burberry порахувала заробіток

У жовтні-грудні продажі компанії виросли на 30% – до 470 млн фунтів стерлінгів (560 млн євро) проти 362 млн фунтів за той же період 2009р.

Компанія відзначає ріст попиту як в оптовому, так і в роздрібному напрямку. На цьому тлі Burberry домоглася істотного зростання продажів у всіх своїх ключових регіонах – Північній і Південній Америці, Європі та Азії. В основі зростання – верхній одяг і великі шкіряні вироби, продажі яких збільшувалися швидше за все.

За звітний період Burberry відкрила сім нових великих магазинів і активно розвивала свій бізнес у Китаї.

“Команда Burberry домоглася зростання виручки на 30% в III кварталі 2010-2011 фінансового року і сильного стійкого зростання у всіх сегментах і всіх без винятку регіонах. У зв’язку з цим ми вважаємо, що прибуток до оподаткування на поточний фінансовий рік буде на верхній межі очікуваного діапазону”, – прокоментувала підсумки кварталу виконавчий директор компанії Анжела Арендтс.

Заснована в 1856р. у Британії, Burberry є одним з найбільших виробників модного одягу та парфумерії у світі. Компанія працює в 25 країнах світу. Фірмовим розпізнавальним знаком компанії стала знаменита клітинка, а також логотип з лицарем на коні.

За матеріалами РБК