Новини технологій. 13 січня. З австралійського підрозділу компанії Vodafone відбувся витік докладної бази даних мільйонів клієнтів компанії.

Величезна база даних клієнтів компанії Vodafone, включаючи імена, адреси клієнтів, номери їх документів nf інформація за кредитками, все це витекло в мережу Інтернет. Яким чином це могло статися, поки незрозуміло.
Крім звичайних даних про клієнтів, зазначених вище, у базі даних також була присутня інформація про комунікації клієнтів, включаючи кількість дзвінків, відісланих і прийнятих sms-повідомленнях. Загалом, витекло в Мережу все, що могло туди потрапити, гіршого і придумати не можна. Всього в базі, за деякими даними, міститься інформація про 4 мільйони клієнтів. Повідомляється, що це найбільш великий витік корпоративних даних за весь час роботи компанії. Причому, як уже говорилося, причини такого витоку поки невідомі.
Звичайно, вже розпочато розслідування про витік, і співробітники служби безпеки Vodafone вважають, що все це – справа рук працівника компанії, який або вирішив «розважитися», або зробив все це з необережності (складно, правда, уявити, як можна бути настільки необережним) , або зашкодити компанії. До даних, що потрапили в Інтернет, мають доступ тільки дилери й авторизовані співробітники деяких відділів Vodafone.
Після цього витоку даних компанії світить і витік фінансів – вже понад 9 тисяч клієнтів подали до суд, плюс, ясна річ, тисячі клієнтів знайдуть собі більш вимогливого до виконання правил безпеки оператора мобільного зв’язку. Складно уявити, в яку суму виллється компанії ця «необережність». Зараз керівництво доручило почати процес оновлення паролів користувачів.
Крім судових позовів, компанії загрожує і державне розслідування, яке може закінчитися величезним штрафом.