Новини технологій. 26 січня. Користувачі найбільшої соціальної мережі в світі, Facebook незабаром будуть проти волі показувати рекламу своїм друзям.

Facebook збільшить кількість реклами

Це стане можливим завдяки новому рекламному формату – sponsored stories (“спонсоровані історії”). Він дозволить супроводити повідомлення учасника соцмережі рекламою, якщо той розмістив коментар або пост, пов’язаний з брендом рекламодавця – наприклад, сподобався (like) продукт в онлайн-магазині і “відмітка” (check-ins) в будь-якому закладі в геолокаційні сервісі Places (“Місця”).

“Спонсовані історії” – іншими словами, повідомлення користувача, пов’язані з продуктом рекламодавця – будуть “висмикувати” із стрічки новин і показуватися його друзям у верхній правій колонці на головної сторінки сайту, поряд з іншими оголошеннями. Це дасть “спонсорованій історії” більший шанс, що її помітять, оскільки у звичайній стрічці старі повідомлення швидко витісняються новими.

У повідомленні від спонсора буде згадуватися ім’я і фотографія користувача, пише The Wall Street Journal. За словами представників Facebook, всі “спонсоровані історії” будуть відзначатися як реклама, однак користувачі не будуть отримувати будь-яких спеціальних повідомлень, що їхні повідомлення використовуються як такі. Більш того, в учасників соцмережі не буде можливості відключити новий рекламний формат.

Facebook тестував нові оголошення протягом трьох останніх місяців і прийшов до висновку, що користувачі більше зацікавлені в продукті, якщо дізнаються про нього від друзів, а не від звичайних банерів, підкреслив глава маркетингової служби соцмережі Джим Сквайрс. Він додав, що першими спонсорами таких оголошень стануть Coca-Cola, Levis і Unicef.

Виручка Facebook від розміщення реклами в минулому році склала рекордні 1 млрд 860 млн доларів. За оцінкою eMarketer, близько 60% виручки соцмережа одержала від розміщення реклами малого та середнього бізнесу, а ще 40% рекламних доларів соцмережа заробила завдяки власній платформі для розміщення оголошень.

Джерело Вести