Новини технологій. 20 січня. Президент компанії Kodak Філіп Фараче в інтерв’ю газеті «Ведомости» висловив думку, що паперові видання, незважаючи на численні прогнози експертів, не помруть ніколи.

Філіп Фараче

«Уявіть, що всі ваші сусіди читають пресу на iPad і ноутбуках. А до вашого ганку листоноша кожен день приносить газету. Як же ви будете виділятися серед інших! А рекламодавці готові будуть заплатити великі гроші, щоб повідомити цільову аудиторію про свої товари. Адже видання, які стануть читати наші онуки, будуть вузькоспеціалізованими. У Європі чітко простежується тенденція: зростають тиражі видань «за інтересами» – про риболовлю, полювання, домашніх тварин, в’язання та інше», – сказав Філіп Фараче.

Він також зауважив, що й «традиційні» паперові книги не поступляться місцем електронним.

«Я не візьму з собою на пляж iPad або електронну книгу. Адже я точно знаю, що паперовий томик можна кинути поряд з шезлонгом, піти купатися, а повернувшись, застати його там, де залишив. З iPad я не ризикну провести такий експеримент. Паперовій книзі не страшний пісок, і вона значно менше електронного паперу боїться води»,-зауважив голова Kodak.

Також він зробив прогноз щодо розвитку ряду технологій, зокрема, технології зберігання і передачі відеофайлів.

«Практично перестануть випускатися DVD-програвачі. Інформація, яка поширюється на цьому типі дисків, буде виходити онлайн. Шлях від VHS до DVD зайняв 12-14 років. Від DVD до Blu-Ray – 2-3 роки. Від Blu-Ray до верховенства WiFi, коли переважна частка інформації буде поширюватися онлайн, пройде не більше 2-3 років», – вважає голова Kodak.

Джерело ГазетаРу