Новини технологій. 12 січня. Великобританія. У Великобританії управління добросовісної конкуренції (OFT) зажадало від блогерів, які розміщують платні рекламні оголошення, вказувати, що це саме реклама, вважаючи, що пости без даних вказівок «вводять в оману», пише The Guardian.

Британцям тепер повинні повідомляти, коли вони постять рекламу в Facebook і twitter

Ця вимога стосуватиметься соціальних мереж і мікроблогів, перш за все Twitter. OFT порушила першу справу проти піар-компанії, яка платила відомим блогерам гроші за рекламу.

Представники управління провели розслідування щодо HandPicket Media, яка працює з мережею блогерів на комерційній основі. OFT наполягає, що в коментарях і постах, що містять рекламу повинно бути чітка вказівка, що вони платні. У заяві OFT йдеться, що інтернет-реклама в мережі без вказівки на оплачений характер є «оманливою».

«Це включає коментарі про послуги і продукти на блогах і мікроблогах, таких як Twitter», – йдеться в заяві.

Знаменитості, такі як Snoop Dogg можуть заробити до 3000 $ за рекламне повідомлення у своєму Twitter. Але федеральна торговельна комісія у США наполягає на тому, що таке повідомлення має містити слово «реклама» чи «оплачено».

Така вимога відсутня на даний момент у Великобританії. Зірка реаліті-шоу Кім Кардашьян має понад 5,6 млн «фоловерів» на Twitter, ціна рекламного посту може доходити до 10 000 $.

«І ціна продовжує зростати. Найбільш ефективні можуть отримувати шестизначну суму на рік, а деякі шестизначну суму на квартал », – вважає виконавчий директор Ad.ly Арні Гулліт-Сінгх.

Напередодні стало відомо, що американський репер 50 Cent своїми записами в Twitter підвищив вартість акцій H & H Imports на 290%.

Управління сумлінної конкуренції, державний департамент у Великобританії, який не належить ні до одного з міністерств, був заснований в 1973 році. Завданням OFT є створення сприятливих умов як для споживачів, так і для конкуруючих між собою підприємців.

Джерело ГазетаРу