Новини світу. 16 грудня. Найбільша у світі соціальна мережа Facebook, як очікується, згенерує за підсумками 2010 року виторг в обсязі 2 мільярдів доларів, що значно вище від попередніх прогнозів, повідомляє Bloomberg.

Виручка дітища Цукерберга складе $2 мільярд

Продажі більш ніж подвояться порівняно з 2009 роком, повідомляють  джерела агентства. Facebook, будучи приватною компанією, не звітує публічно про фінансові результати. За даними минулого року, соціальна мережа виручила від 700 до 800 мільйонів доларів, а прогнозований раніше на 2010 рік обсяг продажів орієнтовно становив $1,5 мільярда.

Соцмережа Facebook, кількість користувачів якої в цьому році перевищила 500 мільйонів, приваблива як для рекламодавців, так і для розробників різноманітних додатків. Як повідомлялося раніше, мережа обійшла за капіталізацією онлайн-аукціон eBay, ставши у цьому показнику третьою інтернет-компанією в США. Альтернативна біржа SecondMarket, де торгуються акції приватних компаній, оцінила Facebook більш ніж в $41 мільярд, а аналогічна біржа SharesPost представила приблизну оцінку в $40,9 мільярда.

Facebook продає рекламний простір найбільшим світовим брендам, начебто Coca-Cola, JPMorgan Chase і Adidas. Крім того, з мережею працює локальний бізнес, зацікавлений у таргетованій рекламі, спрямованій на користувачів в конкретному регіоні. На частку соцмережі припало близько чверті всіх медійних рекламних повідомлень, переглянутих користувачами США в інтернеті в третьому кварталі 2010 року .

Цей показник перевищує сумарні частки сайтів чотирьох найближчих конкурентів: Yahoo (11%), Microsoft (5%), Fox Interactive Media (3,8%) і Google (2,7%), відзначає РИА Новости.

Зараз на Facebook щомісячно підтримуються близько 50 мільярдів медійних рекламних повідомлень, за підсумками 2010 року число розміщених повідомлень медійної реклами досягне 1 трильйона, пише Mashable.

Частину виручки Facebook отримує від продажу віртуальних товарів додатками, зокрема, популярними соціальними іграми. За даними Mashable, мережа отримує 30% від усіх витрачених користувачами грошей при покупці товарів через систему Facebook Credits.

Соціальна мережа приносить значний дохід своїм власникам, які не поспішають проводити IPO компанії, вважаючи за краще тримати її в приватному володінні. Засновник Facebook Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg), якого впливовий журнал Time назвав людиною 2010 року, а також співвласник мережі Дастін Московітц (Dustin Moskovitz) стали наймолодшими мільярдерами в США за оцінками журналу Forbes.