Новини України. 29 грудня. В останні тижні грудня українці, мабуть, вирішили скупити всі широкоекранні телевізори, які є в магазинах. Найбільше переваги віддається екранам з діагоналлю 32 дюйми і можливістю з’єднання з комп’ютером

3D-телевізор
В Україні ТВ-бум

За даними компанії GfK Ukraine, вже в третій тиждень грудня було продано на майже 70% більше ТВ-панелей (LCD та плазмові телевізори), ніж у третій тиждень листопада.

«Але максимум продажів припадає на останні сім днів року», – відзначили дослідники.

За перші три тижні грудня у мережах магазинів продали 150 тисяч блакитних екранів. Якщо врахувати, що середня вартість такої техніки становить 3-4 тис. гривень, то українці залишили в магазинах мінімум 450 млн. грн.

Експерти ринку очікують, що в грудні продадуть в два рази більше телевізорів ніж у листопаді.

Попит також підігрівають і самі мережі, бажаючи в період новорічних і різдвяних розпродажів позбутися від якомога більшої кількості товару. Тому на цей період припадає пік акційних пропозицій, відзначають учасники ринку. Мережі пропонують до 50% знижки.

Представники роздрібних мереж заявляють, що найбільшим попитом у грудні користуються широкоекранні телевізори з діагоналлю 32 дюйми (приблизно 82см).

Все більшою популярністю починають користуватися так звані LED-екрани. З допомогою світлодіодного підсвічування такі моделі забезпечують більш якісне зображення. Користувачі воліють купувати телевізори з USB-портом і навіть з можливістю 3D-зображення, не зважаючи на високу вартість та малу кількість фільмів у цьому форматі.

Часто покупці вимагають, щоб телевізори підтримували функції виходу в Інтернет, а також мали вбудовані DVB-T і DVB-C тюнери. Останні дозволяють приймати цифровий телесигнал без додаткової приставки, повідомляє proit.

Що стосується брендів блакитних екранів, то найпопулярнішими стали Samsung і LG.