Новини економіки. 9 грудня. Модні бренди, які прийшли до тями після кризи, знову привертають інвесторів. На 6,5% подорожчали акції британської Burberry на тлі чуток про можливу покупку компанії.

Burberry
Попит на "картату сорочку" росте

Burberry, яка прославилася картатими чоловічими плащами, на відміну від багатьох своїх конкурентів, не є сімейною компанією. Її ринкова ціна – 6 млрд. євро. Претендентами вважаються інвестфонди з Азії і французький торговий дім PPR.

Тим часом, у конкурентів розгорається скандал. Організація, що представляє інтереси міноритарних акціонерів, зажадала від глави французького торгового дому LVMH Бернара Арно пояснень, чому група несподівано купила за 1,45 млрд. євро 17% акцій фірми Hermes, виробника розкішних аксесуарів. Виходить, що LVMH придбав папери у дрібних акціонерів по 80 євро за акцію, що вдвічі менше ринкової ціни. Французький біржовий регулятор може почати розслідування.

Джерело Euronews