Новини технологій. 1 грудня. Кріс Х’юз, один із засновників Facebook, створив соціальну мережу для людей, які хочуть займатися «хорошими справами».

Chris Hughes, Кріс Х'юз
Кріс Х'юз створив ще одну соцмережу

27-річний американський підприємець Кріс Х’юз (Chris Hughes), який брав участь у створенні Facebook, 30 листопада запустив власний проект – соціальну мережу Jumo, повдіомляє TG Daily.

Jumo, за визначенням Х’юза, є соціальною мережею для тих, кого цікавлять соціальні проблеми. Користувачі Jumo можуть спільно обговорювати ці проблеми і брати участь у їх вирішенні.

За принципом роботи Jumo багато в чому нагадує Facebook. У ній передбачено два типи акаунтів – звичайні користувачі та організації. У ролі організацій можуть виступати благодійні фонди, екологічні об’єднання та інші некомерційні установи.

Станом на момент публікації в Jumo зареєструвалися понад 3,5 тис. організацій.

Для авторизації в Jumo необхідний акаунт у Facebook. Після того, як користувач приєднається до мережі, він може підписатися на сторінки організацій та брати участь в обговоренні різноманітних тем (Issues) – від глобального потепління до боротьби з раком.

У Jumo користувачі можуть розміщувати статті зі сторонніх сайтів, повідомлення з Twitter і відеоролики з YouTube.

Зараз соціальна мережа працює в бета-режимі. Сайт Jumo.com почав роботу у березні. Аж до 30 листопада на ньому розміщувалася форма, в яку користувачі повинні були ввести свою електронну адресу для отримання запрошення.

У 2004 році Кріс Хьюз спільно з Марком Цукербергом (Mark Zuckerberg), Дастіном Московіца (Dustin Moskovitz) і Едуардо Саверіна (Eduardo Saverin) заснував соціальну мережу Facebook. У 2007 році Хьюз пішов з проекту, щоб взяти участь у передвиборній кампанії Барака Обами (Barack Obama).