Новини технологій. 12 грудня. У червні цього року вийшла книга Девіда Кіркпатріка (David Kirkpatrick) «Ефект Facebook» («The Facebook Effect: The Inside Story of the Company That Is Connecting the World») про історію створення та життєдіяльності соціальної мережі Facebook.

Microsoft пропонувала за Facebook $ 15 млрд

Серед безлічі різних фактів про діяльність Facebook, зокрема, розповідається про невдалу спробу Microsoft придбати дітище Марка Цукерберга за $ 15 млрд.

Це трапилося в 2007 році, тому можна сказати, що сума на ті часи була просто фантастична.

На що проходила 8-9 грудня в Парижі конференції LeWeb-2010 керівник оргкомітету Люк Лемер (Loic Le Meur) попросив керівника підрозділу Microsoft по стратегії і поглинанню Фрітца Ланмана (Fritz Lanman) прокоментувати розказане в книзі. «Так, ми намагалися купити Facebook, – підтвердив Ланман. – Facebook був багато в чому схожий на Microsoft в ті часи».

У книзі повідомляється, що коли Балмер запропонував Цукербергу $ 15 млрд, той відповів: «Я не буду продавати компанію, хіба що не зможу втримати контроль (над нею)».

У результаті в 2007 році Microsoft придбала за $ 240 млн 1,6% акцій Facebook.