Новини технологій. 6 грудня. Американська медіакорпорація AOL, яка зараз знаходиться на етапі реорганізації, розглядає можливість поділу свого бізнесу з участю ряду складних операцій.

В об'єднанні AOL і Yahoo дійсно є стратегічний сенс

Цілком ймовірно, що реструктуризація AOL в майбутньому може привести до злиття з інтернет-компанією Yahoo, повідомили анонімні джерела.

За їхніми словами, ці плани все ще знаходяться в процесі обговорення всередині корпорації, і офіційних переговорів між AOL і Yahoo ще не проводилося.

Джерела зазначили, що AOL вивчає можливість поділу двох своїх головних бізнесів – телекомунікаційного і рекламного. Активи AOL, пов’язані з послугами комутованого доступу в Інтернет, можуть бути продані, а рекламний бізнес – об’єднаний з Yahoo, яка в цьому році отримає 1 мільярд 640 мільйонів доларів виручки (до вирахування податків).

В об’єднанні інтернет-активів AOL і Yahoo дійсно є стратегічний сенс, вважає аналітик Хадсон площі досліджень Тодд Ретемейер. “Головна сторінка Yahoo приваблює аудиторію новинами спорту, фінансів, а також надає послуги електронної пошти, у той час як AOL має перевагу в картографічних сервісах і розважальних новинах”, – зазначив Ретемейер.