Новини України. 17 листопада. Головним приводом гордості за країну для українців є місце, де вони народилися і виросли (33%), а також земля, на якій вони живуть (31%). Росіяни головним приводом для гордості вважають своє історичне минуле (47%).

Росія Україна
Українці і Росіяни однаково люблять символіку своїх країн

Про це свідчить опитування, підготовлений соціологічною групою “Рейтинг“.

Згідно з даними проведених опитувань у двох країнах, росіяни більше, порівняно з українцями, пишаються своєю літературою та мистецтвом (17% проти 9%), а також військовою міццю своєї країни (16% проти 3%).

У свою чергу українці більше, ніж росіяни, пишаються великими людьми своєї національності (28% проти 22%), державою, в якій живуть (25% проти 19%), душевними якостями свого народу (20% проти 15%), мовою свого народу (17% проти 13%).

Також українці пишаються своєю працьовитістю та вмінням господарювати (21% проти 6%), національними піснями, святами та звичаями (20% серед українців проти 12% – серед росіян), вірою та релігією свого народу (17% проти 9%).

Крім того, для 9% українців і 9% росіян предметом гордості за свою країну є її прапор, герб і гімн. Для 12% українців і 11% росіян – перемоги спортсменів своєї країни. Для 14% українців і 10% росіян – могили предків і пам’ять про них.

У регіональному розрізі існують такі особливості. Для жителів Південної України головним приводом гордості за країну є місце, де вони народилися і виросли. Працьовитість і вміння господарювати є предметом гордості, перш за все, для жителів Центральної України. Для мешканців Західної України особливим предметом гордості є мова народу. Душевні якості свого народу як привід для гордості відзначили, перш за все, жителі Сходу України. Для мешканців Донбасу особливим предметом гордості за свою країну є перемоги спортсменів своєї країни.

Крім того, жителі Донбасу, Півдня і Сходу України частіше за інших в якості предмета гордості за свою країну відзначали її історичне минуле. Жителі Центру Україні – великих людей своєї національності. Заходу Україна – релігію.

Опитування в Україні проводилося у вересні цього року. Опитано 2000 респондентів, похибка не перевищує 3%. Опитування в Росії проводилося ВЦДОМ у червні цього року. Опитано 1600 респондентів, похибка не перевищує 3,4%. Аудиторія дослідження: населення України у віці від 18 років. Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв’ю з опитувальником (face to face).

Джерело Ліга