Новини економіки. 29 листопада. США. Сукупні продажі в американських магазинах в “чорну п’ятницю” (black friday – п’ятниця після Дня Подяки) виросли на 0,3 відсотка в порівнянні з аналогічним показником минулого року і склали 10,69 мільярда доларів. Такі дані на своєму сайті опублікувало дослідницьке агентство ShopperTrak.

black-friday-бум

Такий незначний ріст продажів експерти пов’язують з тим, що в цьому році рітейлери почали скидати ціни на продукцію раніше звичайного. У поточному році пік купівельної активності припав на перші два тижні листопада, коли загальний обсяг продажів у рітейлерів США збільшився на 6,1 і 6,2 відсотка (порівняно з початком листопада 2009 року) відповідно.

При цьому кількість людей, що відвідали магазини в black friday збільшився на 2,2 відсотка. Зростання числа покупців, за даними ShopperTrak, стало можливим завдяки проведенню великої кількості різних промоакцій.

Як передає Agence France-Presse, за вихідні після Дня Подяки обсяг продажів через інтернет зріс на 14 відсотків.

Як повідомляє агентство Bloomberg, планується, що понеділок 29 листопада стане одним з найбільш насичених днів для онлайн-покупців у Британії. За даними агентства, в “мега-понеділок” (останній понеділок перед груднем) в інтернеті на покупки витратять 413,7 мільйона доларів.