Новини технологій. 11 листопада. Великобританія. Відео. Модний дім Ralph Lauren першим в світі запустив рекламу у форматі 4D, повідомляє видання TV Watcher.

Ralph Lauren
Ralph Lauren налякав лондонців своєю рекламою

Реклама, яка розташувалася на центральному фасаді магазину марки в Лондоні, демонструє голографічний ролик. Як пише джерело, глядачі злякалися 4D ефекту, завдяки якому знаменитий гравець у поло, що став обличчям Ralph Lauren, буквально «вистрибнув з реклами». Відчуття реальності, що відбувається було таке велике, що, коли відбитий гравцем м’яч розбив голографічну картинку вщент і на глядачів полетіли «несправжні» осколки, люди почали пригинатися.

За задумом творців реклами, епізод виходу моделей на подіум, який пролягав начебто над головами перехожих, супроводжувався появою «запахів»: глядачі відчули аромат нових парфумів модного будинку.

Син знаменитого дизайнера Девід Лорен назвав «рекламу майбутнього» «merchantainment» – від merchandising (ефективність продажів) і entertainment (розвага).