Volvo планує підвищити свої продажі до 800 тисяч авто на рік

4 листопада. Компанія Volvo планує залучити китайських фахівців для роботи над дизайном нової моделі автомобіля, прем’єра якої відбудеться в 2012 році. Це дозволить компанії врахувати переваги китайських клієнтів, заявив головний дизайнер Volvo Петер Хорбері в інтерв’ю агентству Bloomberg.

Мова йде про автомобіль, який, за задумом шведської компанії, повинен скласти конкуренцію моделі BMW 1-Series. Як повідомлялося раніше, машина по своїх габаритах буде меншою, ніж Volvo S40, і після своєї появи змінить цю модель на конвеєрі.

Розробка дизайну нового автомобіля почалася ще попередником Хорнбері – Стефаном Маттіна. Тепер компанія Volvo вирішила, що потребує іноземних фахівцях: найближчим часом роботою над зовнішністю автомобіля займеться дизайнерський центр у Шанхаї. «Якщо китайці хочуть більше хрому на решітці радіатора, чому ми повинні противитися цьому тільки тому, що у нас в Швеції так не прийнято?», – заявив Хорнбері.

Поміж тим, за рахунок китайського ринку компанія має намір збільшити світові продажі автомобілів до 800 тисяч штук на рік. У 2010 році Volvo планує реалізувати по всьому світу 380 тисяч машин.

Джерело Деньги