FIAT, alfa romeo, lancia
Італійський автопром переживає складний період

3 листопада. Італія. Автомобільний ринок Італії показує негативну динаміку сьомий місяць поспіль – за підсумками жовтня на 28,8% – до 139740 машин. Як відзначають в Італійській асоціації автовиробників (ANFIA), це найнижчий показник у жовтні з 1995 року.

За підсумками десяти місяців продажі автомобілів в цій країні знизилися на 6,9% і склали 1 млн. 683 тисячі 119 одиниць. Кількість замовлень за той же період, за даними ANFIA, знизилася на 23%, у зв’язку з чим експерти прогнозують подальше зниження продажів. За прогнозом ANFIA, всього в 2010 році на італійському авторинку буде реалізовано 1,94 млн. машин – на 10,2% менше, ніж у минулому році.

Національні автовиробники, які займають 27,7% місцевого ринку, за підсумками жовтня знизили реалізацію на 39,6% – до 38751 машин. У зв’язку з цим у ANFIA відзначають, що сегменти А, В і С падають сильніше, ніж ринок в цілому – за десять місяців на 9,4%. Між тим, автомобілі іноземних марок показали в жовтні менше падіння – на 23,6% – до 100989 штук.

Найбільш продаваною в Італії автомобільною маркою залишається Fiat, який минулого місяця реалізував 28509 машин (-42,2%), зайнявши 20,4% на місцевому ринку. На другому місці – Ford з обсягом продажів в 10794 автомобілів (-41,9%) і 7,7-процентною ринковою часткою. Замикає «трійку» лідерів Volkswagen, який знизив продажі на 13,2% до 10605 автомобілів (частка – 7,6%). Далі слідують Opel (9252 шт., -7,2%) і Renault (7847 шт., -37,2%).

Джерело Автостат