24 листопада. США. Компанія, заснована Марком Цукербергом, планує зарезервувати за собою унікальне право на використання слова “face” у сфері телекомунікацій та інтернет-сервісів, що надають користувачам можливість онлайн-спілкування.

Facebook патентує обличчя

Отримання дозволу від патентного агентства є першим кроком у процедурі резервування власної торгової марки. У повідомленні про дозвіл зокрема повідомляється, що заявка Facebook успішно пройшла період, коли запит на видачу патенту міг бути опротестований (opposition period).

Найбільш відомим брендом у цій сфері, який задіяв слово “face“, є Facetime – комунікаційний сервіс, створений Apple. Чи буде назва сервісу змінюватися після того, як виняткові права на слово “face” отримає компанія Цукерберга, поки невідомо.

До того, як Цукерберг почав займатися проектом The Facebook, який пізніше був перейменований в Facebook, він для власної розваги створив сайт The Face Mash. Ресурс дозволяв порівнювати між собою фотографії студенток Гарварду, вибираючи яка з дівчат “гарячіша” (hotter).

22 листопада домен FaceMash.com був проданий з аукціону в Сан-Франциско. Його вартість склала понад 30 тисяч доларів. Хто придбав перший сайт Цукерберга і чи планується його використовувати у сфері телекомунікацій, невідомо.