Renault Dacia

2 листопада. Автомобільна марка корпорації Renault-Dacia, була визнана європейськими експертами найуспішнішим автомобільним брендом на ринку Старого Світу. У 2005-2010 роках обсяги продажів цих автомобілів виросли на 1065 відсотків, що стало своєрідним рекордом.

За даними голови Центру вивчення автомобільного ринку (CAR) Університету Дуйсбург-Ессена Фердинанда Дюденхофера, продажі в Європі бюджетної моделі французької корпорації Renault-Dacia виросли з 23 тисяч автомобілів у 2005 році до, як прогнозується, 268 тисяч машин у поточному році. Це означає, що за 5 років продажі цієї марки зросли більш ніж у 10 разів. Успіхи марок інших автомобільних компаній виявилися куди більш скромними. Так, обсяг продажі марки Nissan в Європі виросли на 19 відсотків за 5 останніх років, Fiat – на 16 відсотків, Hyundai – на 12 відсотків і Skoda – на 11 відсотків.

При цьому у багатьох марок справи виявилися ще гіршими. Наприклад, Volkswagen зумів наростити продажі лише на 1 відсоток, BMW втратила 7 відсотків, Mercedes – 16, Toyota – 24, а Opel / Vauxhall – 28 відсотків.

Лідерами серед невдах опинилися Mitsubishi (падіння продажів на 34 відсотки), Smart (34 відсотки), Jaguar (37 відсотків) і Chrysler (мінус 53 відсотки). Чемпіоном по негативній динаміці стала шведська компанія Saab, яка знизила обсяги продажів своїх автомашин за п’ять останніх років відразу на 68 відсотків. У цьому році в Європі буде продано не більше 26 тисяч її автомашин, що, як жартують автоексперти, робить їх автоматично ексклюзивними на ринку, обсяг якого становить близько 14 мільйонів автомобілів.