FEMEN підтримує навіть дід з глухого села

“Як протестувати проти насильства в сім’ї, корупції та візиту Путіна? – запитує The Business Week. – І сама ж відповідає: “На Україні свій спосіб – просто зніми з себе ліфчик!”

“В Україні здобула популярність група молодих активісток, які влаштовують демонстрації, оголившись до поясу. Використовуються жести з сексуальним підтекстом і нецензурні гасла, відбуваються сутички з охоронцями і поліцією. Іноді в акціях, здається, немає ніякого сенсу – це лише привід роздягнутися”, – пише про організацію Femen журналістка Марія Данилова.

“Активістки – стрункі довгоногі красуні з традиційними українськими вінками з квітів на голові – кажуть, що борються за права жінок і демократію, але деякі критики стверджують, що це лише прагнення прославитися, а справі фемінізму акції цієї організації шкодять”, – говориться в статті.

“Якщо сексуальність використовується для реклами автомобілів і печива, чому б не застосувати її в соціально-політичних проектах?” – каже 26-річна Ганна Гуцол, лідер організації, у минулому менеджер з індустрії шоу-бізнесу. За два роки існування організація стала настільки популярною, що Гуцол подумує створити партію і балотуватися до парламенту. “Організація веде кампанії проти проституції та дискримінації жінок, але висловлюється і з інших аткуальних для України тем: наприклад, про податковий кодекс, свободу слова і зовнішні позики уряду”, – пише газета.

“Наприкінці жовтня Femen стала причиною дрібного дипломатичного скандалу: п’ять активісток роздяглися біля пам’ятника Леніну і закликали російського прем’єра Путіна, який тоді перебував на Україну з візитом, більше не втручатися в українське політичне життя. Один з транспарантів гласив: “Україна – не Аліна” , – йдеться в статті.

“За словами Гуцол, в організацію входять близько двох десятків активісток, які виходять на демонстрації топлес, ще 300 повністю одягнених членів, а також тисячі членів з різних кінців країни, які підтримують організацію в інтернеті. Серед їхніх фінансових спонсорів і шанувальників є різні люди – німецький діджей, американський бізнесмен, який працює в Києві, і старий-пенсіонер з глухого села, який пообіцяв відстоювати справу організації всупереч своїм сусідам”, – пише газета. Новий інтерес до організації привернула недавня ідея торгівлі “сіськографами” – відбитками грудей активісток, розфарбованими в кольори українського прапора. Втім, деякі інші акції публіка називає позбавленими смаку або безглуздими.

Джерело Business Week