Life 🙂 змінює підходи до роботи

4 листопада. Сьогодні life:) оголосив фінансові результати третього кварталу цього року. У порівнянні з попереднім кварталом, загальна абонентська база компанії скоротилася на 1,9 млн. абонентів і тепер становить 9,8 млн.

База активних абонентів life:) скоротилася з 8,0 млн до 6,3 млн. Таке істотне зниження в компанії пояснюють зміною методології підрахунку активних абонентів. З третього кварталу цього року life:) змінив визначення активної абонентської бази і перестав враховувати абонентів, вся активність яких зводилася до отримання входять рекламно-інформаційних SMS або переадресації дзвінків (автовідповідач). Такі абоненти більше не враховуються як активні, тобто такі, що вчинили протягом останніх трьох місяців операцію, яка принесла дохід компанії.

Зниження абонентської бази є наслідком зміною стратегії мобільного оператора, про яку було оголошено у квітні цього року. “У третьому кварталі life:) сфокусувався на оновленій стратегії, націленій на зростання прибутковості, закрив неприбутковий напрямок по завершенню міжнародного трафіку і більше сконцентрувався на абонентах, що генерують понад високий ARPU, ніж на збільшенні частки ринку за кількістю абонентів», – пояснюють у компанії.

Джерело Дело