Новини технологій. 30 листопада. Аналітичне агентство GfK у своєму дослідженні встановило, що майже 56% власників смартфонів у Бразилії, Німеччини, Іспанії, США, Великобританії і Китаї не важливий бренд свого апарату.

iPhone 4
Білий iPhone має найбільш лояльних власників

Тому при покупці нового вони не орієнтуються на бренд колишнього.

Найбільшу лояльність бренду продемонстрували власники Apple – майже 60% з них планують змінювати свій iPhone тільки на пристрій тієї ж фірми. Найменш лояльні до брендів своїх нинішніх смартфонів (21%) виявилися власники пристроїв на платформі Windows Mobile.

Серед власників BlackBerry залишитися вірними виробнику планують 35%, пристроїв на ОС Android – 28%, на платформі Symbian – 24%. У середньому, лише 25% власників смартфонів є прихильниками брендів конкретних компаній.

Часто на вибір нового апарату впливає як його функціональність, так і колір. Наприклад, в опитуваннях респонденти називали кращим просто білий iPhone. Серед інших чинників були названі модуль Wi-Fi, GPS-навігація і якісна камера, а також можливості розширити функціональність апарата за допомогою програми третіх сторін.