Дорогі напої економніше пити з високих келихів

19 жовтня. Великобританія. Чарльз Спенс  з Оксфордського університету встановив, що мозок людини по-різному оцінює кількість напою в широкому, низькому і у вузькому високому бокалі.

Схильність мозку перебільшувати вертикаль і недооцінювати горизонталь призводить до того, що людина у широку ємкість може налити на 80% більше рідини, хоча нам буде здаватися, що її кількість є однаковою.

Ця ілюзія діє і на досвідчених барменів, які в ході дослідження наливали в широкі келихи на 26% більше напоїв, ніж у вузькі. У людей без досвіду ця різниця значно більша. Дослідження британських учених свідчить, що дорогі напої вигідніше продавати у високих вузьких бокалах, а щоб швидко когось напоїти, слід використовувати широкі келихи.

Джерело Врач