Марс

12 жовтня. США. Глибини Марса можуть бути заселені – цей висновок зробили вчені з Інституту планетології (Тусон, США), що вивчили склад скельних порід на червоній планеті.

За допомогою даних, отриманих зондом NASA Mars Reconnaissance Orbiter (MRO), фахівці інституту вивчили хімічний склад скель у центрі кратера, розташованого на північний захід від гігантського марсіанського плато Великий Сирт. Вони виявили в цьому місці наявність гідротермальних корисних копалин, зокрема карбонатів – солей вугільної кислоти.

“Поклади карбонатів, які колись існували на глибині шести кілометрів нижче поверхні Марса, виявилися викинуті наверх у результаті влучення метеорита”, – пояснює Джозеф Мічальскі (Joseph Michalski), якого цитує прес-служба інституту.

“Присутність карбонатів поряд з гідротермальнимі силікатами вказує на те, що гарячі джерела існували глибоко в марсіанській корі. Таке середовище за своїм хімічним складом схоже з гідротермальними системами на дні океанів на Землі, в яких існує велика кількість організмів, що ніколи не виходили на поверхню”, – говорить Мічальскі.

ВІДЕО