
15 жовтня відбудеться з’єднання двох ділянок підземного тунелю, який прокладений під гірським масивом Готтхард в Швейцарії. Загальна довжина двох паралельних тунелів складе 114 кілометрів, а з урахуванням технічних штреків між ними – 152 кілометри. У 2017 році по тунелю вже будуть пущені швидкісні поїзди.
Проектування тунелю почалося ще на початку 90-х років минулого століття. Тунель повинен дозволити пропускати на день до 200-240 вантажних і пасажирських поїздів, що більш ніж у два рази перевищує нинішні можливості залізниці, що йде вздовж хребта Готтхард в Швейцарії. Це відповідає річному вантажообігу в 40 мільйонів тонн. Крім того, тунель дозволить скоротить час перебування потягів в дорозі. Амбітний проект з будівництва тунелю в скелях є частиною транспортної стратегії Швейцарії – NEAT, спрямованої на створення мережі швидкісних залізниць, в тому числі, завдяки будівництву гірських тунелів. Загальна вартість тунелю під Готтхардом складе більше 15 мільярдів євро.
15 жовтня відбудеться об’єднання першого з двох запланованих тунелів під Готтхардом, які з’єднують місто Ерстфельд в кантоні Урі та місто Бодіо в кантоні Тессін. Особливістю тунелю є те, що він знаходиться на висоті приблизно 3 кілометрів над рівнем моря і під близько 2,5 кілометрами скельного масиву Готтхард. Експерти вважають, що якщо будівництво і далі буде йти такими темпами, то тунель вдасться запустити в експлуатацію на рік раніше запланованого терміну – тобто, в 2016 році.
Швидкість поїздів у тунелі, згідно з проектом споруди, складе до 270 кілометрів на годину.
In searching for sites related to web hosting and specifically comparison hosting linux plan web,
your site came up.
You are a very smart person!