краш-тест
Сім'я манекенів тепер врізатиметься в стовп

Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) представила змінену систему проведення краш-тестів автомобілів.

Відповідно до нової методики вже було випробувано 30 машин 2011 модельного року. Вищу оцінку в п’ять зірок змогли отримати лише дві – нові BMW 5-Series і Hyundai Sonata. Іншим були виставлені оцінки від двох (як у випадку з Nissan Versa/Tiida) до чотирьох зірок. Про це йдеться в офіційному прес-релізі адміністрації.

Змінена методика NHTSA крім стандартних краш-тестів (фронтальний, бічний, тест на перекидання) тепер враховує результати зіткнень, що імітують удар об стовп, а також наявність і роботу електронних систем безпеки, які допомагають уникнути або зменшити наслідки аварій.

Крім того, вперше організація буде використовувати не тільки манекени чоловіків, а й жінок (дитячі манекени, на відміну від європейського комітету Euro NCAP, в краш-тестах Національної адміністрації США не беруть участь). Усі бали, отримані машиною у різних тестах, тепер будуть об’єднані в одну підсумкову оцінку.

Найближчим часом по доопрацьованій методиці NHTSA планує випробувати ще 24 легкових автомобіля, 20 позашляховиків, 2 мінівена і 9 пікапів.

Як повідомлялося раніше, фахівці називали зміну системи проведення краш-тестів у США необхідним кроком. У NHTSA вважають, що нові тести дадуть покупцям нових автомобілів точніші відомості про безпеку тієї чи іншої моделі. В організації також відзначають, що критерії подібних досліджень, які існували до цього, застаріли і стали “практично безглуздими”, оскільки на даний момент близько 98% машин за підсумками краш-тестів отримують максимальні оцінки. Для порівняння, 30 років тому високий бал набирало лише 30% автомобілів.

За матеріалами Autoconsulting