30% власників iPad ніколи не користувалися додатковими програмами

22 жовтня. Близько 32% власників Apple iPad ніколи не встановлювали на свій планшетний комп’ютер жодних програм, як платних, так і безкоштовних, свідчать дані дослідження компанії Nielsen, опублікованого в четвер.

Хоча можливість використання багатющої бібліотеки додатків для платформи iOS вважається одним з найважливіших переваг планшета Apple (асортимент тільки американської версії офіційного магазину додатків App Store на початок осені налічував 250 000 програм), штатний функціонал iPad влаштовує майже третину його власників.

Головна мета дослідження Nielsen, проведеного серед п’яти тисяч власників планшетів, рідерів, нетбуків, ігрових консолей і смартфонів в США, – з’ясувати, як популярні гаджети змінюють споживчі звички користувачів щодо медіа-контенту. Незважаючи на те, що аудиторію дослідження склали володарі 54 різних пристроїв, концентрувалося воно на звичках власників планшета iPad.

З’ясувалося, що планшетними комп’ютерами володіють лише 4% аудиторії, а найбільш поширений клас пристроїв представляють смартфони (25%). 46% власників “таблеток” дозволяють іншим людям користуватися своїм пристроєм, в той час як поділитися смартфоном або рідером готова лише третина респондентів.

Популярність Apple iPad найбільш висока у молодих чоловіків: понад 65% власників iPad – представники чоловічої статі, 63% – молодше 35 років. Парадоксально, що в порівнянні з власниками куди більш дешевого пристрою – рідера Amazon Kindle – користувачі iPad трохи бідніші (25% проти 28% з доходом вище $100 тисяч) і трохи гірше освічені (51% проти 58% з університетською освітою).

32% власників iPad ніколи не скачували додатків, 5% – встановлювали тільки безкоштовні програми. Найбільш популярними програмами для iPad визнані ігри (62%), програми для читання електронних книг (54%) і музичні програми (50%).

Згідно з даними останнього дослідження компанії Distimo, середня ціна iPad-додатків з десятки найпопулярніших – близько $4,5. Якщо ніколи не завантажувати додатки, а користувачі куплять хоча б одну програму з категорії топ-10, Apple може отримати додатковий прибуток більше $3 мільйонів, пише The Register.

Серед інших висновків дослідження Nielsen: володарі планшета від Apple більш сприйнятливі до реклами, частіше від власників інших гаджетів переглядають рекламні ролики цілком і ставляться до реклами більш позитивно. 36% власників iPad коли-небудь робили онлайнові покупки після перегляду інтернет-реклами, тоді як середній показник по вибірці складає 27%.

Таким чином, аудиторія користувачів планшета Apple стає принципово важливою для онлайн-маркетологів, особливо з огляду на високі темпи продажів iPad. Згідно з даними аналітичної компанії Canaccord Genuity, в цьому році у всьому світі буде продано 13,4 мільйона iPad, а в наступному – майже вдвічі більше.

Джерело РИА Новости