онлайн
В Україні в Інтернеті найбільше "сидять" школярі

Основну частину української аудиторії онлайн представляють користувачі із середнім доходом до 3000 грн. в місяць. Про це свідчать дані дослідження, проведеного на замовлення Української асоціації інтернет-реклами (УАІР), які були оприлюднені в рамках міжнародної виставки реклами, маркетингу, мас-медіа “REX”.

Так, за даними дослідження, близько 21% користувачів заробляють від 1500 до 3000 грн. на місяць. 16% опитаних вказали, що не мають стабільного щомісячного доходу, 15% – 701-1500 грн., 14% вагаються з відповіддю.

10% аудиторії заробляють 3001-4500 грн., 6% – більше 8000 грн. 4% опитаних вказали свій щомісячний дохід на рівні 4501-5500 грн., 2% – 5501-6500 грн. і ще 2% – 6501-8000 грн.

При цьому найбільші соціально-демократичні групи серед користувачів українського Інтернету – це учні (24%), працюючі молоді сім’ї з дітьми (29%), працюючі молоді люди (13%) і працюють користувачі старше 40 років (23%).

Дослідження проводилося в містах України серед населення у віці 14-65 років. Дані в дослідженні стосуються серпня 2010 року. Охоплення дослідження становить близько 87% українських користувачів Інтернету, звіт складений на підставі 48 тис. анкет.