туалет
На мобілці більше бактерій ніж на унітазі

18 жовтня. На мобільному телефоні більше бактерій, ніж на сидінні унітазу або підошві черевика. До таких висновків прийшли вчені з Манчестерського університету.

Однак, як з’ясували журналісти газети Sun, це не єдине дивне місце, де нас несподівано чекають бактерії.

Взяти аналізи у мобільних телефонів придумали вчені-мікробіологи з Манчестерського університету. Результат виявився вражаючим. Корпуси мобільних телефонів виявилися усіяні щільним шаром бактерій, серед яких був присутній навіть золотистий стафілокок, який переносить на себе до 20% населення Землі.

Але якщо одні люди його можуть не боятися, то у громадян, наприклад, з ослабленим імунітетом він може викликати все що завгодно – від легкого шкірного захворювання до менінгіту. Вчені зробили висновок, що на мобільному кількість бактерій була в 5 разів вище, ніж на сидінні унітазу або на підошві взуття. Подібне, на думку фахівців, пояснюється тим, що при розмові на корпус телефону потрапляють частинки слини, що містять всі види бактерій, що знаходяться в ротовій порожнині. Плюс до цього на апарат потрапляють мікроорганізми з брудних рук власника телефону. Крім того, телефон завжди перебуває в теплі. А під час розмови і підзарядки нагрівається ще більше. А від тепла бактерії розмножуються ще краще.

Щоб уникнути рясного росту мікроорганізмів на вашому телефоні, вчені рекомендують два рази на день протирати його спеціальними серветками зі спиртом, якими протирають всю іншу оргтехніку. Проте, як пишуть журналісти газети Sun, не тільки телефони є найбільш несподіваним для їх власника місцем скупчення бактерій.

Не менш небезпечними для здоров’я є сушарки для рук, дамські сумки, косметика і душ. Так що вчені радять витирати руки паперовими рушниками, ніколи не ставити сумки на підлогу і на кухонний стіл, не зберігати декоративну косметику у ванній і міняти душ кожні 6 місяців. Що ж стосується душа, то в його шлангу міститься в 100 разів більше бактерій, ніж в крані на кухні. Так що перед тим, як митися, краще злити воду протягом хоча б 30 секунд. Також одним з найсприятливіших місць для розмноження бактерій визнаний автомобіль, оскільки лише 2% водіїв проводять прибирання в своїй машині щотижня.

Джерело Вести