Puma
Puma планує збільшити виручку до 4 мільярдів євро

26 жовтня. Один з найбільших німецьких виробників взуття, компанія Puma, у вівторок представила свою п’ятирічну стратегію до 2015 року. За словами глави Puma Йохана Цайтц, компанія має намір збільшити продажі до 4 мільярдів євро з нинішніх 2,5 мільярдів.

Збільшити виручку хочуть за рахунок нового маркетингового підходу. Puma планує пропонувати покупцям на регіональних ринках товари з урахуванням їх переваг. При цьому цільові лінійки взуття Puma будуть доповнюватися тими чи іншими регіональними лінійками, щоб залучити споживачів.

За перші дев’ять місяців поточного року оборот Puma, що належить французькому концерну Pinault-Printemps-Redoute (PPR), склав 2,083 мільярда євро, а чистий прибуток компанії склав 205,5 євро, збільшившись в порівнянні з аналогічним відрізком 2009 року на 83,5%.

Джерело DPA