Німецькі авто, машина, значок
Німецький автопром стабілізується

Продажі нових автомобілів у Німеччині падають десятий місяць поспіль – за підсумками вересня німецький авторинок скоротився на 17,8% – до 259748 машин.

За даними в Асоціації автомобільної промисловості Німеччини (VDA), за перші дев’ять місяців реалізація автомобілів в цій країні склала 2,167 млн. одиниць – на 27,5% менше, ніж за аналогічний період 2009 року. Між тим, зазначають експерти, Німеччина єдина з найбільших авторинків Європи, де продажі автомобілів у третьому кварталі зросли по відношенню до другого кварталу.

Більше того, у вересні VDA зафіксувала зростання замовлень більш ніж на 10%, у зв’язку з чим аналітики очікують збільшення продажів до кінця року.
У той же час автопром Німеччини дванадцятий місяць поспіль збільшує експорт.

У вересні поставки німецьких автомобілів на зовнішні ринки виросли більш ніж на 5%, а з початку року автовиробники Німеччини експортували понад 3,1 млн. машин.

Незважаючи на зростання експорту, німецький автопром минулого місяця не зміг компенсувати зниження продажів на внутрішньому ринку і показав падіння на 3% – до 534700 машин. За дев’ять місяців обсяги випуску збільшилися на 14% до 4,1 млн. автомобілів – це всього на 5% менше, ніж у рекородному 2008 році.

Нагадаємо, раніше Німеччину називали локомотивом падіння авторинку у Європі

За матеріалами Автостат