Facebook
Facebook дозволяє рекламодавцям знайти геїв

22 жовтня. Система таргетування реклами в найбільшій соціальній мережі Facebook може дозволити рекламодавцям “вираховувати” геїв. До такого висновку прийшли дослідники з корпорації Microsoft та Інституту інформатики Макса Планка в Німеччині, які захотіли з’ясувати, чи залежить націлена реклама від сексуальних уподобань користувачів соцмережі.

Facebook використовує демографічні дані з профілів користувачів (навіть якщо вони закриті для публічного перегляду) для “націлювання” реклами на потрібну аудиторію. Згідно з нещодавно опублікованим дослідженням (PDF), рекламодавці можуть використовувати, в тому числі, інформацію з поля “переваги”, яке розкриває сексуальну орієнтацію користувача.

Хоча соцмережа і не передає особисті дані користувачів, рекламодавці можуть отримати подібну інформацією після переходу по рекламному банеру. Заради експерименту вчені створили шість фальшивих профілів – двох чоловіків і двох жінок з традиційною орієнтацією, гея і лесбіянки.

За винятком статі і сексуальних уподобань, дані у цих профілях були абсолютно ідентичними (вік – 25 років, місто – Вашингтон). Потім дослідники протягом тижня спостерігали, яка реклама показується цим людям.

Вчені прийшли до висновку, що оголошення, які відображаються для лесбіянок, майже не відрізняються від реклами для звичайних жінок. У той же час оголошення для геїв і чоловіків з традиційною орієнтацією істотно відрізнялися (наприклад, тільки першим показувалася реклама нового гей-бару).

Дослідники відзначають, що користувач, “клацнувши” по рекламному банеру, може розкрити свої сексуальні уподобання, унікальний номер (ID) у Facebook, IP-адресу та адресу електронної пошти, якщо він зареєструється на сайті рекламодавця.

Джерело Вести