
83% українців змінили свій раціон харчування після подорожчання продуктів. Про це свідчить опитування, проведене соціологічною компанією Research and Branding Group.
44% опитаних були змушені скоротити споживання м’яса. 31% – урізали витрати на молочні продукти, 29% – на ковбасні вироби. 20% частково відмовилися від яєць, 19% – від рибопродуктів.
М’ясо респонденти назвали продуктом, що найбільше подорожчав. Підвищення цін на нього відзначили 62% опитаних. Також у лідерах за зростанням цін молочні продукти (55%), бакалія (53%), ковбасні вироби і яйця (46%), овочі, фрукти, гриби (39%).
Запаслися продуктами про запас 16% опитаних, які в основному купували крупи, борошно, цукор, сіль, рослинне масло, консерви і макарони.
Більшість респондентів (81%) вважає, що нинішнє підвищення цін на продукти харчування носить штучний характер і спровоковано спекуляціями на ринку, і очікують подальшого значного підвищення цін на продукти харчування.
Дослідження було проведено 17-24 вересня 2010 року. Збір інформації проводився методом особистого інтерв’ю в 24 областях України та АР Крим. Респонденти відбиралися за квотною вибіркою, що репрезентує доросле населення країни за місцем проживання (область), статтю і віком. Обсяг вибіркової сукупності склав 2076 чоловік.
За матеріалами Харківські новини