Згідно з підрахунками інших експертів до 2014 мобільні витрати сягнуть $2,6 млрд

24 жовтня. Аналітична компанія Gartner опублікувала прогноз, в якому прогнозується, що ринок мобільних голосових та інформаційних даних у найближчі чотири роки буде рости гігантськими темпами.

Аналітики прогнозують, що даний сегмент економіки до 2014 року в річному вирахуванні досягне 1 трильйона доларів.

“Мобільна сфера буде генерувати виручку з цілого ряду напрямків, в тому числі по контентним послугам, рекламі, мобільним додаткам і продажам сервісів”, – говориться у звіті.

Декількома днями раніше маркетингова компанія eMarketer представила звіт, де говорить, що в майбутньому 2011 витрати на мобільну рекламу в світовому масштабі досягнуть позначки в 1 млрд доларів, тоді як у поточному 2010 році вони складуть 743 млн доларів. До 2014 року, відповідно до очікувань eMarketer, ця цифра досягне 2,6 млрд доларів.

“Заглядаючи вперед, можна припустити, що сервіси та соціальна сфера будуть характеризуватися хмарними платформами і потоковими медіа-рішеннями, – говорить аналітик Нік Джонс, старший віце-президент Gartner. – У 2010 році ми бачимо лише початок простих контекстних сервісів, що використовують локаційні дані. У майбутньому ми очікуємо, що контекст стане ключовим чинником при виборі партнерів у постачальників мобільних рішень”.

Додатковим джерелом доходу для ринку можуть стати електронні рідери і планшетні комп’ютери, які до 2013 року мають освоїти не тільки споживчий, але й корпоративний ринок. Для того, щоб найкращим чином використовувати можливості, що відкриваються, Gartner рекомендує галузевим гравцям вже зараз зайнятися розробкою “високорівневої мобільного стратегії, що базується на незалежних технологічних рішеннях”, а також по можливості абстрагуватися від конкретних пристроїв, платформ і додатків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.