
На ринку нових автомобілів в Сполучених Штатах клієнти у віці старше 50 років є активнішими, ніж молодші люди.
Відповідно до нового звіту організації AARP Media Sales, підготовленого спільно з аналітичною компанією JD Power and Associates, 60% людей, які купують нові машини в США, перебувають у передпенсійному віці. Причиною цього фахівці називають несприятливу демографічну ситуацію.
В даний час 62% покупців нових авто досягли віку 50 років і вище, у той час як два роки тому їх число становило 50%. Що стосується гібридних машин, то серед віддають їм перевагу 73% жителів Сполучених Штатів, які переступили півстолітній поріг. Серед 39 перерахованих в дослідженні автомобільних брендів, 32 продають більшість своєї продукції покупцям у віці старше 50 років.
Варто також відзначити і низьку купівельну спроможність американців у віці від 18 до 49 років – на їх частку припало 71% з того 36-відсоткового зниження продажів, яке було зафіксовано на автомобільному ринку США в 2009 році.
Побічно ця статистика підтверджується і тим фактом, що серед американців старше 50 років готівкою за придбані машини розраховується 33% клієнтів, тоді як серед молодшої аудиторії даний показник становить лише 13%.
Нарешті, все більш важливу роль починають грати покупці у віці понад 65 років – у 2009 році на їх частку припало 24% продажів нових машин, у той час як в 2001 році пенсіонери купували лише 12,7% від загального числа реалізованих автомобілів.
Відзначимо, що середній вік покупця авто у Німеччині складає 50 років.
Джерело Автостат