автомобіль, автосалон, BMW
Більшість покупців авто у США передпенсійного віку

На ринку нових автомобілів в Сполучених Штатах клієнти у віці старше 50 років є активнішими, ніж молодші люди.

Відповідно до нового звіту організації AARP Media Sales, підготовленого спільно з аналітичною компанією JD Power and Associates, 60% людей, які купують нові машини в США, перебувають у передпенсійному віці. Причиною цього фахівці називають несприятливу демографічну ситуацію.

В даний час 62% покупців нових авто досягли віку 50 років і вище, у той час як два роки тому їх число становило 50%. Що стосується гібридних машин, то серед віддають їм перевагу 73% жителів Сполучених Штатів, які переступили півстолітній поріг. Серед 39 перерахованих в дослідженні автомобільних брендів, 32 продають більшість своєї продукції покупцям у віці старше 50 років.

Варто також відзначити і низьку купівельну спроможність американців у віці від 18 до 49 років – на їх частку припало 71% з того 36-відсоткового зниження продажів, яке було зафіксовано на автомобільному ринку США в 2009 році.

Побічно ця статистика підтверджується і тим фактом, що серед американців старше 50 років готівкою за придбані машини розраховується 33% клієнтів, тоді як серед молодшої аудиторії даний показник становить лише 13%.

Нарешті, все більш важливу роль починають грати покупці у віці понад 65 років – у 2009 році на їх частку припало 24% продажів нових машин, у той час як в 2001 році пенсіонери купували лише 12,7% від загального числа реалізованих автомобілів.

Відзначимо, що середній вік покупця авто у Німеччині складає 50 років.

Джерело Автостат

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.