Toshiba Glasses-less 3D, телевізор
Телевізори 3D не будуть масовими ще 5-10 років

16 жовтня. Подальший розвиток телевізійного ринку в даний час нерозривно пов’язують із широким впровадженням 3D функціональності, що стала одним з основних трендів в даній галузі.

Багато провідних виробників телевізорів вже представили або анонсували свої моделі з підтримкою тривимірного зображення.

Однак масове впровадження 3D телевізорів в чималому ступені стримується не тільки браком відповідного контенту, але і необхідністю застосовувати для перегляду стереозображення спеціальні окуляри, що подобається далеко не всім користувачам. Крім того, деяким людям такі 3D окуляри протипоказані, оскільки при їх використанні виникають неприємні і навіть хворобливі відчуття.

Виходом могли б стати 3D дисплеї, для перегляду стереозображення на яких не потрібні спеціальні окуляри. Подібні розробки ведуться кількома компаніями, зокрема, японською корпорацією Sharp, що представила на вересневій виставці IFA 2010 прототип 10,6-дюймового дисплею з технологією параллаксного бар’єру, здатний демонструвати тривимірну картинку з роздільною здатністю 640 x 768 пікселів.

Однак, на думку одного з провідних світових виробників HDTV і LCD дисплеїв компанії Samsung Electronics, масове впровадження концепції “3D без окулярів” в телевізійний бізнес є справою зовсім не найближчого майбутнього. Представник Samsung зауважив з цього приводу, що використовувати дану методику куди легше при виробництві невеликих дисплеїв, застосовуваних у мобільних пристроях і портативній електроніці, наприклад, кишеньковій ігровій консолі Nintendo 3DS.

Що стосується екранів з великою діагоналлю, що використовуються в телевізорах і комп’ютерних моніторах, то в цьому сегменті, згідно Samsung, “тривимірність без окулярів” не стане звичайною справою ще протягом 5-10 років. Перешкодою до цього називаються складності у виробництві подібних 3D дисплеїв, що, природно, призводить до значного подорожчання кінцевого продукту.

Джерело Ferra