телебачення
ТВ-реклама - основа рекламного ринку сьогодення. Одна хвилина телереклами вартує кілька мільйонів доларів.

На ринку рекламних послуг США змінюються пріоритети. Тепер найбільшим попитом користується реклама на телебаченні. Тоді як друковані видання та радіо ресурси стрімко втрачають клієнтуру.


“Рекламна кампанія на телебаченні сьогодні може обійтися замовникові в $8-9 млрд. Від початковій стадії, тобто зйомки ролика безпосередньо. А це зарплата акторам, придбання необхідних матеріалів, оренда приміщень, купівля ефірного часу. Вартість хвилини ефірного часу в прайм-тайм може сягати кількох мільйонів доларів“, – говорить Браян Стайнберг, редактор телеканалу.

Головна перевага телевізійної рекламної кампанії – її ефективність, стверджують експерти. Вони кажуть: люди завжди будуть дивитися телебачення. Адже для більшості населення – це головне джерело інформації.

“Телебачення – це технології. А технології – це майбутнє. Все більше людей будуть вибирати саме ТБ як інформатора про головні події. Отже, дізнаватися і про новинки у сфері товарів і послуг”, – говорить Браян Стайнберг, редактор телеканалу.

На телевізійний сегмент рекламного ринку сьогодні припадає 80% сумарних доходів всієї галузі. З початку року на ТВ-рекламу американські компанії витратили більше 80 мільярдів доларів.