Volkswagen, автомобіль
Volkswagen тримає 1/5 ринку Німеччини

Німецькому автоконцерну Volkswagen за останні 15 років вдалося істотно збільшити свою присутність на німецькому авторинку та випередити основних конкурентів у Німеччині – концерни Opel і Ford, які змушені були констатувати значне зниження продажів і великі збитки.

Такі висновки містяться в результатах проведеного дослідження університету Дуйсбург-Ессен, згідно з яким частка Volkswagen на внутрішньому ринку зросла з 19,4% у 1995 році до 21,7% за перші 8 місяців 2010 року.

Разом з тим спостерігається істотне скорочення продажів Volkswagen в Німеччині в нинішньому році, що пов’язано із закінченням держпрограми з виплати премій за утилізацію старих автомобілів, що стала причиною загального спаду попиту на машини. Між тим, у планах керівництва Volkswagen – до 2018 року випередити концерн Toyota і зайняти лідируючі позиції у світі.

У 2011 році подальший успіх концерну має забезпечити нова модель Passat. Серед найуспішніших моделей Volkswagen експерти також називають Golf, Polo і Jetta. Крім того, концерну належать такі відомі автомобільні бренди як Audi і Skoda. 80% своїх автомобілів концерн продає в сегменті малолітражок і компактних легкових автомобілів.

Слідом за Volkswagen на автомобільному ринку Німеччини розташувався Mercedes – йому вдалося збільшити свою частку за останні 15 років з 7,6% до 9,3%. “Бронза” дісталася концерну BMW – йому належать 8%, у той час як у 1995 році компанія володіла 6,5% продажів. Частка Opel в даний час оцінюється в 7,7%, 15 років тому вона становила 17%. Ford в 1995 році займав на німецькому авторинку 11,4% продажів, зараз же компанія змушена змиритися з їх зниженням до 6,9%.