головний біль
Від мігрені страждає кожний п'ятий житель планети

Причиною мігрені є генетичний дефект. До такого висновку прийшли вчені з Оксфордського університету, повідомляє телеканал News One з посиланням на ВВС.

Зокрема, дослідникам вдалося виявити ген-регулятор больових відчуттів, який контролює чутливість нервових тканин. Це відкриття, вважають вчені, дозволить їм створити нові ліки проти сильного болю.

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, від мігрені страждає кожен п’ятий житель планети. Для захворювання характерне сильна тривала біль в одній частині голови, іноді вона супроводжується нудотою і страхом світла.

До сьогоднішнього дня гени, які безпосередньо відповідають за мігрень, були невідомі. Експерти вважають, що наукове відкриття дасть можливість “відключати” біль за допомогою медичних препаратів і таким чином припинити муки хворих.

До речі, з відкриття випливає ще один висновок – генні мутації, а звідси і схильність до мігреней, передаються у спадок.

Джерело BBC