гени
Вчені змогли "вимкнути" біль у пацієнтів

Можливість знижувати больовий поріг і навіть «відключати» біль в людському організмі, зокрема від мігрені, створює відкриття британських і канадських вчених, що виявили ген-регулятор больових відчуттів.

Ген TRESK, відкритий вченими Оксфордського університету та їх канадськими колегами, дозволяє фахівцям створювати нові види лікарських препаратів, за допомогою яких можна допомогти людям, страждаючим від гострого болю, в тому числі головного. Дані їх дослідження опубліковані в журналі вийшов «Природна медицина».

Ген, що контролює чутливість нервових тканин,  здатний припинити муку щоденного життя людини. Однак, як вважають експерти, за допомогою медпрепаратів його можна відключати і включати.

«Одна з найяскравіших останнім часом наукових знахідок», як сказав експерт-нейролог з Оксфордського університету Заміль Кадір, дозволить в майбутньому визначити шляхи запобігання мігрені і лікування інших больових відчуттів.

Відкриття, за свідченням видання, зроблено після вивчення карти ДНК 110-ти пацієнтів, що страждають від мігрені, та членів їх сімей. Вчені з’ясували, що причиною їхніх страждань є мутації гена TRESK, які також передаються у спадок. Від мігрені у Великобританії страждають близько 18% жінок і 8% чоловіків.

За матеріалами ИТАР-ТАСС