космос
Вчені знайшли планету, де може існувати життя

За межами нашої Сонячної системи на відстані 20 світлових років від Землі відкрита планета, потенційно придатна для життя. За оцінкою американських астрономів, на поверхні небесного тіла може бути вода в рідкому стані, а оцінюється сила гравітації вказує на наявність атмосфери.

Якщо ці висновки відповідають дійсності, то мова йде про планету з найоптимальнішими для життя умовами  (крім Землі) серед усіх досі відкритих небесних тіл.

Про це повідомили в середу автори відкриття з Каліфорнійського університету в місті Санта-Круз і Інституту науки Карнегі у Вашингтоні.

Вони прийшли до цього висновку на підставі 11 років спостережень за сузір’ям Терезів за допомогою оптичного телескопа “Кек-1”, який розташований в штаті Гаваї і вважається найбільшим на Землі інструментом даного типу. Нового небесному тілу присвоєно назву “581g”. Воно в 3-4 рази важче нашої планети, обертається навколо зірки “Глізе 581” (червоний карлик), період обертання становить близько 37 земних діб. Оціночна маса дозволяє припускати, що поверхня “581g” покрита скелями і каменями, а сила тяжіння досить велика для існування атмосфери. Це не обов’язково означає, що планета придатна для проживання людини, відзначають вчені.