
Всупереч прогнозам, індекс ділової довіри Німеччини Ifo виріс у вересні вп’яте підряд. Піднявшись на 0,1 до 106,8 він оновив трирічний максимум. Це може означати, що аналітики переоцінюють уповільнення зростання ВВП країни в поточному кварталі.
Голова інституту Ifo Ганс-Вернер Зінн пов’язує силу і слабкість економіки ФРН з її залежністю від експорту.
“Світова економіка відновлюється, – розповідає експерт, – Німеччина як країна-експортер першою відчула на собі переваги так само, як свого часу вона першою ж постраждала від спаду. Ми заробляємо на сильному попиті в країнах, що розвиваються. А нині зростає і внутрішній попит, адже банки не наважуються більше розмішати гроші німецьких вкладників за кордоном”.
“Лакмусовим папірцем” стану світової торгівлі вважається продаж вантажівок.
Учасники салону комерційного транспорту IAA, що проходить в Ганновері визнають: ринок приходить до тями після торішнього кошмару, коли обвал продажів склав від 50% до 80%. Локомотив зростання – Китай, туди йде половина зроблених в Європі вантажівок.
Але влітку попит почав відновлюватися, і в самій Європі. Причому особливою увагою європейських покупців користуються вантажівки і автобуси з гібридним двигуном, так як екологічні стандарти в ЄС постійно посилюються.
Джtрело Euronews