The New York Times
The New York Times закриває паперове видання

“Паперова” версія газети The New York Times, одного з найвпливовіших видань у світі і третього за популярністю в США, в майбутньому перестане існувати.

Обсяги тиражів і виручка від продажу рекламних площ (з 2008 по 2009 вона впала на 27,2%) неухильно знижуються і видання покладає всі надії на онлайн-формат.

Про це розповів видавець газети Артур Сульцбергер-молодший, один з представників династії, що володіє The New York Times з 1896 року. Точну дату відмови від друкованого формату він не назвав.

Як вважає видавець, крім розміщення реклами, “солідні інформаційні організації повинні почати стягувати додаткову плату зі своїх читачів”.

Він додав, що газета продовжить співпрацю з Google з впровадження сервісу First Click Free (“перший клік – безкоштовно”). За останні кілька років інтернет-версія газети The New York Times встигла випробувати кілька моделей, які пропонують відвідувачам заплатити за перегляд онлайнового контенту.

Всі ці моделі, проте, виявилися не надто успішними. Наприклад, в 2007 році, через два роки після відкриття, припинив свою роботу сервіс TimesSelect. Цей розділ пропонував платний доступ до популярних авторських колонок і архіву новин з 1851 року. Зараз сервіс працює безплатно.

Проте видання продовжує експериментувати з Інтернетом. До січня 2011 року онлайн-версія The New York Times планує ввести “вимірюваний” доступ до інформації, стягуючи плату з користувачів тільки за окремі статті та інші матеріали.

За матеріалами Вести