кінотеатр
За 20 хвилин реклами і трейлерів китаянка подала на кінотеатр до суду

Китаянка Чень Сяомей подала до суду на кінотеатр Polybona International Cinema і дистриб’ютора Huayi Brothers за те, що її не попередили про довжину реклами та трейлерів перед початком сеансу. Про це пише The Daily Telegraph. Чень, яка відвідала кінотеатр у місті Сиань на півночі країни, була обурена 20-хвилинним очікуванням фільму “Таншаньський землетрус”.

За словами китаянки, кінокомпанії змусили її даремно витратити свій час і порушили її свободу вибору. Чень, яка є юристом за фахом, вимагає від відповідачів повернути їй 35 юанів, витрачених на квиток, заплатити таку ж суму як компенсацію за втрачений час, виплатити ще один юань за моральний збиток, а також публічно вибачитися перед нею.

Крім того, вона порадила кінотеатру публікувати час реклами і трейлерів або на вебсайті, або у вестибюлі, щоб з його довжиною могли ознайомитися всі бажаючі. Одночасно Чень рекомендувала Huayi Brothers скоротити тривалість реклами до 5 хвилин.

Фільм “Таншаньський землетрус” знятий на подіях 1976 року, коли в результаті стихії було зруйновано декілька китайських міст. Стрічка стала рекордсменом китайського прокату, принісши близько 650 мільйонів юанів (майже 100 мільйонів доларів).

за матеріалами: lenta.ru